2009-06-02

Bloggodis från Kort i Fokus!


Jag har precis börjat skapa utifrån skisser på nätet, jag inspireras mycket av alstren och skisserna på Kort i Fokus hemsida! Nu kan man vinna bloggodis där från min favoritaffär Apidae Sykompaniet samt från Cards of Maria, så självklart måste jag ge det en chans!
Kort i Fokus drar igång lite nya grejer den här månaden, de kommer att ha utmaningar kopplade till olika teman och dessutom artiklar och inspiration som hör ihop med temat. Det låter jätteroligt, kommer helt klart att kika in där ofta i fortsättningen. Gå in på http://kortifokus.blogspot.com du också och bli inspirerad!
Till Mors Dag gjorde jag ett kort utifrån maj månads skiss på Kort i Fokus, men tyvärr kunde jag inte tävla med det eftersom min dator inte alls vill samarbeta. USB-portarna har bestämt sig för att inte känna igen varken kameran eller scannern, så jag kan inte få in några bilder i datorn alls för tillfället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar